Boho Chic

2011-08-29 @ 21:29:59
Tumblr_loqy9xrfy11qio0u5o1_1280_large

Lite inspiration och åter igen riktat åt bohemiska stilen. Jag gillar verkligen fjädrar, down to earth färger, mönster, flätor och gärna ibland lite äldre modeller och långa släpande kjolar och höga midjor!
  Har verkligen börjat gilla drömfångare också! Som också följer lite i samma stil.

Idag har jag varit med Sofia och nu har vi sätt klart Glee första säsongen (för mig blev detta typ 4 gången, men Sofias första) Sen har vi även fortsatt på våran storslagna låt. Går långsamt, men dock frammåt! Om vi inte fått skrattanfall mellan varje mening hade det kanske också gått lite lättare och snabbare men...
  Nu ska jag tillbaka till TVn och fortsätta se på Svenska Hollywoodfruarna, de är ju bara för roliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback