Ulrik Munther

2011-08-22 @ 17:25:07


Moments Ago


Alburn Road


Boys Don't Cry


Hans nyaste album släpps nu på onsdag (24/08) med bla. Moments Ago, Sticks and Stones, Alburn Road, såklart är även Boys Don't Cry med som blev hans första stora hit efter lilla melodifestivalen 2009 och en massa andra bra låtar!
Är verkligen nyfiken på albumet och längtar till onsdag då den äntligen släpps, men man kan faktiskt redan nu lyssna på flera av de nya låtarna på spotify, jag lovar er att de är grymma och själv har jag redan nördat igenom de ett antal gånger.

Kommentarer
Postat av: soffipropp;)

jättefin blogg Elsa!!<3 :D Ska bli kul att följa den!

och Ulrik... han är ju sååå grym, ojojoj!!! ;)

Kul att jag blev fast i hans låtar första gången jag hörde dom;)

(eller?, det kanske är vanligt hos folk?:S)

aja, skitsamma! Fin blogg som sagt!:)

stoor kram! <3

2011-08-22 @ 18:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback