Misslyckade totalt!

2011-08-31 @ 16:21:39
Eftersom att jag tydligen rynkar ögonbrynen en aning då jag koncentrerar mig...


... och för att jag tydligen blev lite för lång för min outfitbild...

... och sen när jag märker det är de redan för sent för att batteriet till kameran är slut och kan inte hitta laddaren!

Så detta inlägget blir helt meningslöst egentligen och det betyder också att jag inte har någon vettig outfitbild till er idag!
  Har i alla fall suttit ute ett tag idag efter skolan (för vi slutar redan 13.20 på onsdagar). Jag kände mig väldigt kreativ idag och tog fram både skissblocket och gitarren, ni får ett litet smakprov av skissningen lite senare idag.

Nu har jag tänkt fila till naglarna och sen lacka på lack i roliga färger!

Kommentarer
Postat av: sooa!;)

hhaah, du är rolig du Elsa! :D

2011-08-31 @ 18:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback