Black And White

2011-09-20 @ 17:43:05




Naglarna som jag äntligen började fixa med igår! Har ju skrivit om det länge på bloggen, men igår tog jag tag i det på riktigt!
  Har fortfarande bara hunnit med en hand och funderar på att göra tvärt emot med färgerna på andra handen... Men har inte bestämt något alls... Vad tycker ni?

Nu ska jag fortsätta på min Deckare, fick veta idag att det inte alls är mycket tid kvar att skriva på skolan. Så det får bli att jobba hemma. Undra om jag någonsin kommer bli klar? Man vill ju hinna med så många vändningar som möjligt i en deckare!

Kommentarer
Postat av: Sannisen

Åh, det blev jättesnyggt! :D

2011-09-20 @ 21:34:54
URL: http://sannaluundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback