Fisketuren

2011-09-04 @ 15:37:21


Hela glada löjliga familjen! Vi for ut till farmor och farfars stuga fredagkväll och la ut fiskenät och dagen efter visade det sig bli en lyckad fångst helt utan simpor... Som mamma och pappa har pratat om de här fula och oätliga fiskarna! Men det blev inte ens en liten simpa, vi fick lite bättre fiskar än så och fick även en väldigt god lunch på lördagen!
  Senare på kvällen kom även ett helt gäng med kompisar dit och det blev fullt hus! Surströmmingsmiddag i en stuga vid havet, riktiga norrlandsfester det!;)

Nu ska jag faktiskt ta tag i det jag har pratat om och sätta lite färg på naglarna. Önska mig lycka till! Längesen jag rörde en burk med nagellack nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback