Take your time

2011-09-24 @ 19:20:55


Kände verkligen för ett litet stilleben idag, har kännt mig rätt så mycket åt den kreativa sidan idag faktiskt! Har blivit mycket gitarrspelande och deckarskrivning. Kommer seriöst aldrig bli klar med min deckare... Vem är det som skriver och skriver man aldrig kommer fram till slutet?
Jag blir helt enkelt för noga och gillar alla måla lite bilder istället för att bara skriva pang på: mord, misstänkt, dömd, slut!

Nu ska jag försöka återgå till skrivandet och ni får ha en bra helg! Hoppas också att ni har haft en bra vecka, det har jag i alla fall haft och det syns kanske på bloggen att det inte har varit så mycket av min tid riktad hit. Men har redan upplyst er om att det inte kommer bli så jättemycket uppdatering, utan jag skriver då jag har tid och känner att det är något jag vill visa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback