Feather Extensions

2011-09-06 @ 19:58:05


Välkomna nya tillskottet i mitt hår: FEATHER EXTENSION!!
Åh vad glad jag är att jag äntligen fått till de i håret och blir väldigt, väldigt sugen på att sätta i ännu fler! Har nu i 8 stycker långa och 2 st korta. Försökte verkligen få till lite bilder idag, men det blåste mest och blev inte så bra. Men såhär mkt får ni nu iaf.

Förlåt att jag inte uppdaterat innan, men det hände lite saker idag och jag kommer inte ha mycket tid alls nu onsdag-söndag. Men ska försöka uppdatera så mycket som bara är möjligt!

Kommentarer
Postat av: Vendela

Svar: Härligt att höra! Snyggt med feather-extensions! Riktigt ballt!

2011-09-08 @ 22:30:06
URL: http://justvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback